Kill Me Heal Me II

Bu diziyi kardeşlerimden gizli izliyordum. Zamanında Kore dizileri hakkında kendilerine fazlaca eleştiri yöneltmiştim. Şimdi ne zaman bir Kore dizisi izlesem garip bir suçluluk ve utanç duyuyorum. Bazen onlara söylemeden gizlice izliyorum. Laf aramızda böyle daha bir heyecanlı oluyor. Hazır onlar evde yokken şu son iki bölümü de izleyeyim dedim ve izledim. Hemen bir şeyler yazmak istedim. 
Nereden başlasam bilmiyorum..

Senaryo ilginç, Oyunculuk müthiş, Müzik harikaydı. Hatta inanmayacaksınız ama sonu bile güzeldi. 

Senaryo ilginç yani içinde ayakkabı giydirme sırtta taşıma otobüs camından bakma gibi sahnelerin olmadığı bir hikaye.

Oyunculuk müthiş yani Ji Sung abimiz oskarlık performans göstermiş. Hatta aynı anda hem komedi hem dram hem en iyi kadın hem en iyi erkek oyuncu dalında ödül alabilecek kadar harika :)

Müzik harika yani şöyle bir şey:



Bu arada bence dizi de iki tane ikinci adam vardı. Ve ben ikisine de çok üzüldüm. Hele Shin Se Gi..
Ah ah.. 
Çok da bir şey anlatmak istemiyorum. Hem canım kardeşlerim de eve geldi. Yazımı burada bitireyim :)

Yorumlar