Kpss Sonuçları Açıklandı

2015 Kpss sonuçları gecikmeli de olsa nihayet açıklandı. Şekil A'da gördüğünüz sonuç belgesi bana ait. İyi mi yoksa Kötü bir sonuç mu doğrusu pek fikir yürütemiyorum. 
Yoğun hem de çok yoğun bir dönemin ardından böyle bir sonuç hiç fena değil diye avutuyorum kendimi..
Hiç deneme çözmediğim için mutluyum. Son bir ay dershaneye gitmediğim için mutluyum. Boyum kadar kitaptan sadece 3 tanesini adam akıllı çalıştığım diğerlerinde kalem oynatmadığım için mutluyum.
Sınavlardan sonra genellikle çalıştığım zamanlara değil çalışmadığım zamanlara sevinirim. İyi ki aksam dizi mi izledim derim mesela.. 

Bu sene kpss'ye hazırlanacaklar için söylüyorum çok sıkmayın kendinizi. Kpss için 3 ay yeterli.. Hatta fazla bile.
Matematik yapamıyorum diye de üzülmeyin 4 matematik sorusu yapıp 3'ü de yanlış olan ben 85 alabiliyorsam siz 10 tane matematikle Türkiye birinciliğine oynarsınız herhalde :-)
Gezin tozun, dershaneye kesinlikle gitmeyin. Sadece bir soru bankası bir konu anlatımını adam akıllı çalışın yeter.
Onun yerine çokça kitap okuyun. Türkçe sorularını garantilersiniz.
Ha bu arada sınav olacak diye orucunuzu yemeyin sakın, orucunu yiyenler benden çok puan almadılar bilmiş olun.
Sınav öncesinde ve sonrasında stres yapabilirsiniz ama sınav esnasında rahat olun. 
Benden bu kadar gerisi size kalmış..

Yorumlar

  1. Tebrik ederim daha ne olsun.Bu puanla istediğiniz yere rahatlıkla yerleşirsiniz diye düşünüyorum.Çok çalışıp stres yapmadan böyle güzel sonuçlar almakta insanı acayip mutu ediyor yani :) Bir kerede ben yaşamıştım o duyguyu.Aşırı stres başarıyı düşürüyor.Benim de kardeşim girdi.Bundan sonrası iyi bir yere atanmak artık hayırlısı olsun diyeyim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Umarım kardeşin de umduğu sonuca ulaşmıştır. Herkes için hayırlısı olsun

    YanıtlaSil
  3. Selam arkadaşım bayadır yoksun yerleştirmeler yapıldı eminim atanmışsındır merak ettim acele cevap :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür atandım. Artık ben de İstanbulluyum :-)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar