Doğu Demirkol


Doğu Demirkol diye bir arkadaş geçenlerde Güldür Güldür Show'a çıkmış. O programı komik bulmadığımdan izlemiyordum. Ara sıra çocuklar "Şevket" diye birinden bahsediyorlar da (sanırım showdaki bir tipleme) olaya fransız kalıyorum. Neyse whatsapp grublarından birinde bu arkadaşın katıldığı programın linkini attılar. Bir dinleyeyim dedim. O gün bugün en az 10 kez aynı videoyu izledim ve her seferinden aynı esprilere tekrar tekrar gülüyor buldum kendimi.

Ağır Abla olduğumdan kolay kolay her şeye gülmem. Hele komiklik olsun diye bel altı konuşmalar yapılırsa iğrenirim izlemem. Cem Yılmaz bile bu tarz espriler yapınca itici gelir. (Gerçi özünde de itici biri olduğunu düşünürüm ama adam zeki ve espride kalite, buna laf yok) Her neyse en son, bel altı espri yapmadan da insanları güldürmenin mümkün olduğunu gösteren Atalay Demirci'ye gülmüştüm fakat onun da elinde fazla malzeme olmadığını bütün kredisini Yetenek Sizsiniz de bitirdiğini düşünüyordum. Özünde komik değil de bu işi çok emek vermiş ve komik hikayeler biriktirmiş biri bence. Çoğu zaman bayat esriler yapması onu da zirveye taşıyamadı ne yazık ki..

Bu arkadaş ise başka. Bunun hikayeler orijinal bir kere. Başka yerde yok. Çalıntı ya da alıntı değil de bizzat kendi tesbitleri gibi. Ya da bana öyle geldi bilmiyorum. Gerçekten komik biri. Ve geleceği olan biri. Tarihe not düşüyorum bu arkadaş iyi yerlere gelir.

Favori esprilerimi yazıyorum:

Hangimiz Dear Passenger..
Ben Fatih Sultan Mehmet'in yerinde olsam..
Kabin ekibi de Ayşegül, Büşra..
Karısı da 3000 alsa.. :))

Ben ne mi diyorum alttaki linke tıkladığınız da anlayacaksınız..
Buraya Tıkla

Yorumlar

  1. Senin yazindan sonra acip izledim gercekten komikmis anlattiklari baya guldum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder