Yeni Bir Ev için Gerekli Malzemeler


Yıllardır hayalini kurduğum, bir gün maddi gücüm olursa yapacağım ilk işler listesinin ilk maddesini yapmamı sağlayan Allah'a ne kadar hamd etsem azdır..

Canım annem yaklaşık 40 senedir "evli" bir kadın. Fakat yaklaşık kırk senedir ev denilebilecek bir mekana sahip olamamış bir kadın. Onu rahat ettirme hayalim az da olsa gerçekleşme zeminine ulaştı çok şükür. 

Son bir aydır memleket kazan ben kepçe seramik, laminant, kapı, boya, stropiyer, duş teknesi, ankastre Vs.. Adını sanını bilmediğim bir çok şeyin alışverişiyle meşgul oldum. Çok yoruldum ama değdi. 

Ne kadar inşaat firması varsa gezdim. İnternet üzerinden de bir çok alışveriş yaptım. Hızlandırılmış, uygulamalı iç mimarlık dersi aldım desem yeridir.

Artık yaşanılası bir evimiz var..
Şimdi sırada eşyalar..
Yeni görev, buzdolabını boyama, kanepelerin ayaklarını değiştirme.. Tasarım ürünler oluşturma aşamasına da geçtiğime göre, zirvede bırakıp diyar-ı İstanbul'a dönsem mi acaba? Hiç dinlenemedim zira..


Yorumlar

  1. Hayırlı olsun arkadaşım! Rabbim huzurla, sağlıkla oturmak nasip etsin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder