O Bir Manyak: Orkun Işıtmak


O biiir, manyak..

Gün gelir de bir gün Beyaz Show'a konuk olursa kesin böyle sunulacaktır insanlara.. Onu anlatmak için başka bir kelime bulamıyorum. "Adam aşmış arkadaş" diyorum, susuyorum. 
An itibariyle,
Yok artık..
Oha..
Ve bilumum şaşırma edatını bir nefeste kullansam az gelecek bir şahsiyet ile karşı karşıyayız. 

O biiir, Youtuber.

Televizyon eşittir dram olaberi yuotube verdim kendimi. Eğlenceli kanalları takip ediyor, günlük enerjimi böyle depoluyorum. Takipte olduğum kanallardan biri de "Orkun Işıtmak"ın kanalı. Çocuk, efendi bir kere. Ağzı bozuk değil. Seviyeli videolar çekiyor. Asla ve asla sinirlenmiyor. Aksine gereksiz pozitif enerji yayıyor. (Enerji savaşlarının gırla arttığı bir dönemde israf, yazık, günah valla) Ama en önemlisi herkesin yapmak isteyip asla yapamayacağı şeyleri herkes yerine o yapıyor.

O biiir, lambadan çıkan Cin..

Dile benden ne dilersen diyor.. Demekle de kalmıyor her dileği de yerine getiriyor. Milyon dolar verseniz asla yaptıramayacağınız şeyleri dahi yapıyor. Amerika'ya sırf Apple 7 almak için gidip aynı gün Türkiye'ye geri dönebiliyor mesela. Dayak yemek pahasına insanları güldürüyor ki sırf bu nedenle bile cennetlik olabilir. Bence her mahalleye böyle bir tip lazım. Tez zamanda "Devlet Delileri Destekleme Bakanlığı"nın kurulması ve delilerin geliştirip korunması gerektiğine inanıyorum. Ne kadar akıllanıyorsak o kadar sıkıcı olmuyor muyuz sizce de?

Bize manyak adam lazım diyor sizi Orkun'u izlemeye davet ediyorum. 

Yorumlar