Keramet Kimde?



Keramet Kavukta mı?

Bundan yıllar yıllar önce "hoca, hoca.. şuncacık yazıyı nasıl okuyaman? başındaki kavuğundan utan!" diyen densizlere "keramet kavuktaysa al da sen oku o zaman" diyen hoca favorimsin, Bugün yaşıyor olsan takip listemdeydin.

Şekilcilik başa bela.. 

Yine bundan yıllar yıllar önce diyanette gönüllü hocalık yapmak istemiştim de "yeterlik belgeniz olmadan olmaz" demişlerdi. Aradan bir sene bile geçmeden istedikleri belgeyi alıp yeniden kapılarını çaldığımda "hocam hoşgeldiniz" diye buyur etmişlerdi. Halbuki o günle bugün arasında hiç fark yoktu. Ben yine aynı bendim. 

Sonra aradan yıllar yıllar daha geçti. Bu sefer de öğretmen ben oldum ama "aday öğretmen" ben!!
Ne kadar sorun yaşadıysam aday öğretmenliğimle ilişkilendirildi. Bugünün dünden pek de bir farkı yokken, ben yine aynı öğretmenken çok az bir zaman sonra inşallah "asil öğretmen" olacağım. Bakalım o zaman neler değişecek? 

Aldığım belgeler ile beni değerlendiren insanlara yine hocamdan favladığım bir hareketle cevap vermek, çıkarıp kürkümü (aldığım belgelerimi yani) "ye kürküm ye" demek istiyorum. 

İnşallah yani.. 

Yorumlar

  1. Şekilcilik memleketimizin olmazsa olmazı demirbaşıdır. Bir süre sonra zaten yorgun düşer insan yorulmaktan kasıt bedenen değildir. Kafa olarak anlatım olarak kelimelerden yorulmuştur. Umarım istediğiniz Öğretmenliğe kavuşursunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim: En zoru, sürekli kendini birilerine ispatlamak zorunda olmak.

      Sil
    2. Evet evet hep anlatmak tekrar tekrar :( Bazen böyle bir kal geliyor bana,da anlatma kısmında İnşallah her şey yolunda olan hayatlardan oluruz iyi düşünelim iyi olsun :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar