İnananlar Kardeştir


"İster siyah derili, ister sarı… İnananlar kardeştir!"

Sadece Cemil Meriç'in şu sözünü yazıp bitirme ödevimi teslim etsem ya. Başka söz söylemeye ne hacet. Ben de sayfalarca bunu anlatacağım.
Ne gerek var kelime israfına, kağıt israfına...

 "inananlar bir tarağın dişleri, bir bedenin uzuvları, bir binanın tuğlaları gibidir"

Buyurmuş Peygamberim.
Bunun üstüne artık ben ne söylerim?
Kafamda deli sorular...
Ama mevzu başka, mevzu derin. Kendim sorup kendim cevap verenim. 
Diyorum ki kendi kendime,
Doğru haklısın da bir kere,
 Dön bak bir etrafına 
Hani nerede kardeşler?
Evet biz de kardeşiz 
Üstelik hem ne kardeşiz!!
Bizim kardeşliğimiz Habil'le Kabil'in kardeşliği.
Kardeş kardeşi boğazlar döner yine kucaklar
Biz kucaklaşmaya hasretiz.

Öyle bir ödev aldım ki yazdıkça arabeske bağlıyorum. 
Baktıkça manzaraya ağlıyorum.


Yorumlar

Popüler Yayınlar