Abnormal Summit - Anormal Zirve - 비정상회담 (Enes Kaya)

Çevrem tarafından, Kore dizisi izlemem konusunda yapılan yoğun psikolojik baskılara yıllarca direndim. Ve sonunda tahmin edebileceğiniz gibi beyaz bayrak kaldırmak zorunda kaldım. Yine de KoreFan'ı olmadım olamadım. İzlediğim dizilere hep " eh işte..." diyerek baktım. Nihayet dizilerden yakamı kurtardım derken daha önce de bahsettiğim talk show programına denk geldim. Ama arkadaş, program acayip sardı. Çevirilerini beklemek çok can sıkıcı bir hal aldı. Ben de Kore-Türk çeviri ekiplerine meydan okuma kararı aldım. Korkmayın, kafasından aşağı bir kova soğuk su dökmeyen nadir kişilerden olmayı hedeflediğim için protestomda farklı bir formül uygulayacağım.
Çevirisi geciken programımdan bir bölümün çevirisini kendi hayal gücümle yapıp sizin hizmetinize sunuyorum. Beğenirseniz devamı gelebilir:

Demiştim. Beğendiniz mi bilmiyorum ama devamı geldi :)













Yorumlar

Popüler Yayınlar