Abnormal Summit - Anormal Zirve - 비정상회담

Kore de Jtbc kanalında yayınlanan bir programın adı.
Programda 11 ayrı ülke temsilcisi, bir masa başında dünya gençlerinin sıkıntılarını tartışıyor. Bir nevi Nato Zirvesi, Davos Zirvesi gibi bir şey. Fakat bu zirvede ciddi meseleler resmi bir dille ele alınmıyor. Esasında program bir eğlence programı üyeler de programın hakkını vermeye çalışıyor.


Yaptığı olağan dışı çıkışları, cesur tavırları ve farklı bakış açısı ile  "one minute" diyerek Davos zirvesine damgasını vuran ilk kişi bir Karadeniz delikanlısı idi. Davos Zirvesinde olduğu gibi bu zirvenin zirvesine de ismini yazdıran bir Türk. Bu programda da Enes Kaya adında bir Karadeniz delikanlısı var. Onun da RTE'den eksiği yok. Onun kadar cesur, kendine güvenli, doğruları söylemekten çekinmeyen biri. Her bölümde "torunuz topunuz bir, ben tek ulen" der gibi.

Bu Program beni acayip sardı. Konsepti çok beğendim. Daha 12-13 yaşlarında Siyaset Meydanı izlemekten hoşlanan, dünyanın derdi ile dertlenen ve farklılıkları seven benden de bu beklenirdi zaten. Programın en büyük eksiği üyelerin tümünün erkek olması. Eğlencesine bile olsa dünya meselelerini tartışacak bir kadın bulamamışlar mı çok merak ediyorum. Bir başka eksiklik ise Türkçe çevirilerin çok geç yapılması. İlk defa, neden İngilizce bilmiyorum diye hayıflandım. 

Kendilerini fazlaca övmüş olsam da heybemde çokça eleştiri de biriktirdim. Fırsat bulursam bir ara onlardan da bahsederim. 
Sözün özü; bu programa bir bakın derim.





Yorumlar

  1. 안녕하세요? 제 이름은 고해가람 입니다.

    YanıtlaSil
  2. 난 괜찮아 الحمد لله :) you?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben iyiyim. Teşekkür ederim. Ben Türkçe çeviri sitenin yararlandı. ^^
      Türkler Ben kıskançlık.
      Çünkü Türk kebabı, çünkü çok lezzetli ...
      Ben de bile kebap yemek istiyorum.
      Ben Türkçe bilmiyorum üzgünüm.... (·ε·;)

      이 번역 웃기죠? -_-; this translation is funny?... ㅋㅋㅋ

      Sil
    2. 아니 그렇지 않아. 번역은 아주 좋은 것입니다. 당신이 무슨 말을하는지 나는 잘 이해. (Kebap nomu nomu yebbuda) 한국에서 터키 레스토랑이 있습니까?
      No, it's not. The translation is very good. I understand what you're talking about. Is Turkish restaurant in South Korea?

      Sil
    3. Yes. I know of a Turkish restaurant on seocho street in seoul.
      The kebab menu here is usually about KW22,000($ 22).
      I think, This restaurant is cheap compared to its taste.

      Sil
    4. In such cases Turks says: "bon appétit" (afiyet olsun)
      Expensive. $ 10 ın Turkey.
      But there are a lot kebabs in Turkey:
      Cağ Kebap - Adana kebap - Urfa kebap - Acılı kebap - Orman Kebabı - Bahçıvan Kebabı - Tandır Kebabı - İncik Kebabı - Kuzu Kebap - Kağıt Kebabı - Tas Kebap - Şiş Kebap etc. ..
      Each one has a different price :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar