"Aile" Bir Mucizenin Adıdır



Okulda şahsına münhasır bir hocamız vardı. Dönem sonuna kadar şu cümle dilinden hiç düşmedi:

"Aile, Bir Mucizenin Adıdır."
Evet, Aile bir mucizenin adı. Bugünlerde bir aileye sahip olmak da başka bir mucizenin adı. 
Dün gece şu müptelası olduğum programın (Abnormal Summit) 9. bölümünü izledim de milletim, dinim, ailem için Allah'a tekrar hamdettim. 
Diğer ülkelerin temsilcileri aileden yoksunluklarını anlattı. Babaları ile hiç görüşmediklerini söyleyenler oldu. Yaşlı anne babalarının huzur evinde kalmasının daha uygun olduğunu iddia ediyorlardı!!! Enes Kaya ise doğal olarak bunun aksini savundu.
Bu sabah sırf ben istedim diye gözleme yapan bir anneyle güne başladım
Kahvaltımı yatağıma getirecek kadar güzel bir babamın olduğunu fark ettim.
Yaşadığım şehirde hiç huzur evi olmamasının ne kadar huzur verici bir şey olduğunu anladım.
Hala ne olursa olsun ailesinden vazgeçmeyen ve hala ne olursa olsun evlatları için kendilerinden vazgeçen bir toplum olduğumuz için gurur duydum.
Bir papazın "Türklerde tek kıskandığım şey, aile" sözünün önemini kavradım.

Elhamdülillah



Yorumlar

  1. "가족은 기적의 입니다."

    나의 하나님, 얼마나 큰 영광이.
    맙소사, 무슨 아름다운 것.
    맙소사, 무슨 축복.

    YanıtlaSil
  2. I live alone at an apartment, so sometimes it gets lonely for me.
    but that is not so bad. because... I like the freedom. ㅋㅋ

    YanıtlaSil
  3. Family is very important in Turkey. We can not live alone. The freedom or the family? I think: family

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar