Ana içeriğe atla

Siz Hiç Erkekler Tuvaletine Girdiniz Mi?


Siz hiç erkekler tuvaletine girdiniz mi?
Ben girdim :)
İnanın, gülüyorum ama hiç komik değil.
Hani gülme komşuna gelir başına diyen atamız var ya onu bulsam şimdi bir kaşık suda boğabilirdim.
Bir arkadaş, geçenlerde yanlışlıkla erkekler tuvaletine girdiğini anlatmıştı. Ben de ona koskoca "BAY WC" yazısını okumadın mı? deyip dalga geçmiştim.
Bir anlık dalga bir gemiyi alabora edebiliyor. O yüzden dalgaya dümene dikkat. Herkese ve her şeye gülmeyin aman ha..
An itibariyle hayattan soğudum, 5 yaş birden yaşlandım.
Ya zaten neredeyse Mayıs ayındayız ama memleketimden kar manzaraları bitmek tükenmek bilmiyor. Yine karlı bir gündü. Şemsiyesiz kalmış ıslak yavru kedi modunda kendimi dershanenin tuvaletine zor attım. Amacım ıslanmış ve alnıma yapışmış olan eşarbımı düzeltmek kendime çeki düzen vermekti. Girdiğim tuvaletin bir "BAY WC" olduğunu hiç fark etmedim. Ben, hem başörtümü yapıyor hem de kendi kendime söyleniyordum. Derken tuvaletin içindeki tuvaletin kapısı açıldı ve içeriden bir erkek çıktı. O an ki yüz ifademi anlatmam mümkün değil. Sadece "burası erkekler tuvaleti miydi?" diyebildim :)) Sorum çok abesti biliyorum ama içimden "Ne olur Allah'ım! Ben değil o yanlış tuvalete girmiş olsun" diye dua ederek bu soruyu sordum. O ise çok normal bir ses tonuyla "evet " dedi. Dışarı çıkmaya yeltendim. Ama istesem de çıkamazdım. Pardesüyü çıkarmış başörtünün iğnelerini de avucunda tutar vaziyetteydim. Benim oradan çıkmam en az beş dakikamı alırdı. Malum arkadaş "sen dur ben çıkayım" dedi. Vaziyeti kurtardı.
Sonuçta yaşanılanlar büyük rezillikti. Dershaneyi bırakma kararı aldım. Uzun süre erkeklerin yüzüne bakamam, tuvaletlerin önünden geçemem herhalde. 

Olayın tek avantajlı yönü Cuma saatlerinde gerçekleşmiş olmasıydı. Ortalıkta pek erkek yoktu.
Sonradan düşünmedim de değil "burası erkek tuvaleti mi" diye soracağıma "cuma ne zaman dağıldı" diye sorsaydım ya  :))

"Cuma'ya gitmeyen erkek bacımızdır" anlayışı ile utancımı hafifletiyor. Cuma saatinde erkekler tuvaletini de bayanların hizmetine açıyorum. Vatana millete hayırlı uğurlu olsun :))

Yorumlar

  1. Sanssizligin altinda yatan sansli tarafin var neyseki zamanlama iyiymis dualarinda bosa cikmamis ve Allah yuzune bakmis :) gulumseten bir ani olarak okudum :)

    YanıtlaSil
  2. İlk şoku atlattım artık ben de gülüyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Ya kötü bir tesadüf :( Ama ilerde gülerek anlatacağın bir anın da oldu ,birazda bu yönden düşünüp kendini rahatlatabilirsin .Konuyu mizahi bir şekilde çok güzel anlatmışsın. :))))))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İLAHİYAT OKUMAK İSTEYENLERE TAVSİYELER

Malum bu hafta Lys sınavı var. Ardından üniversite tercihleri başlayacak. Adaylar heyecanlı, ne okumak istediğine yıllar önce karar verenlerin yanında hala kararsız olanlar var. 

Olur da kazara aklından "İlahiyat okusam mı acaba" diye geçiren birileri çıkar. İşte bu birileri için İlahiyat okumuş ablaları olarak acı gerçeklerden bahsedeceğim. Kararlarını bu gerçekler üzerinden yapmaları daha sağlıklı olur diye düşünüyorum. 

En başta şunu söyleyeyim ki kimse benim kadar bu bölümü okumak istememiştir ve bundan sonra da istemeyecektir diye düşünüyorum. O yüzden söyleyeceklerime iyi kulak verin bence.

İlahiyat fakültesi bir çok üniversitede 5 senelik bir eğitim dönemini kapsıyor. (istisnalar var tabi) İlk sene hazırlık adı altında Arapça eğitim veriliyor. Bir de şanslıysanız Arap bir hocanız oluyor. Okulun en eğlenceli ve en rahat geçilen dönemi de bu dönem oluyor. En iyi arkadaşlıklar da bu dönemde kuruluyor.

Eğer ilahiyat okumayı göze alıyorsanız haftada 5 gün, cuma saati sohbet pr…

Koreliler Müslüman Olmak İsterse Ne olur?

Koreseverler iyi bilir ki Korelilerin çok büyük bir kısmı Ateisttir. Bunun yanında Hristiyan, Budist çok az da Müslüman olan vardır. Peki sizce Kore kültürü en çok hangi dini kabullenmeye yatkın. Yani bir din seçecek olsalardı onlara en uygun din hangisi olurdu?

Bir Müslüman Teolog adayı olmam sebebiyle bütün insanların fıtratı gereği Müslüman olmaya daha yatkın olduğunu düşünüyorum. Bu nedenle yazımda çok objektif olabileceğimi zannetmiyorum. Ama elimden geleni yapacağım.
Kore kültürüne baktığımızda "aile"ye verilen değeri görmek mümkün. Aile bağları çok kuvvetli.
Geleneklerinde büyüklere saygı ön planda. Dürüstlüğe, çalışmaya (yani helal para kazanmaya) önem veriyorlar. Evlerine asla ayakkabı ile girmiyorlar. Sabahları erken kalkmayı tercih ediyorlar. Daha güneş doğmadan uyandıklarını görmek mümkün. (sabah namazı vaktine denk geliyor )
Evlenirken ailelerinden izin alıyorlar. Evlilik dışı ilişkiyi hoş karşılamıyorlar.
Bunun yanında alkol tüketimi çok fazla. Domuz eti ve bilumum …

İlahiyat'çı Kızların Profil Fotoğrafları

İlahiyatçı Hanımların profil fotoğrafları 5 türdür:
Bekar ve Gelenekçiler: 
Profillerini çoğunlukla çiçek böcek fotoğrafları süsler. Bazen "و " harfi kullanırlar. Son trendleri ise "hiç" yazısıdır.



Bekar ve Modernistler: 
Profillerinde çoğunlukla arkası dönük fotoğrafları vardır. Bazen yüzlerini de görmek mümkündür, onda da çook uzaklara dalıp gitmişlerdir.


Nişanlı ve Gelenekçiler: 
Profil fotoğraflarında iki el görmek olasıdır. Eller bahane alyansı göstermek şahanedir.

Nişanlı ve Modernistler:
Profil fotoğraflarında genellikle müstakbel eş adayları ile beraber çekindikleri bir fotoğraf vardır.


Evliler:
Evli bayanların profili standarttır. İlahiyatçısı da doktoru da öğretmeni de ev hanımı da profilini çocuklarının fotoğrafları ile süslerler.

 :))