İlan-ı Aşk

Türk televizyonlarında hemen hemen her gün birileri birilerine ilanı aşk ediyor. Dizilerde, evlilik programlarında hatta talk showlarda bile pankartlı aşk ilanlarına rastlamak mümkün.
Böylesine sevgi pıtırcığı bir toplumuz işte.. İşimiz gücümüz sevmek...
Ama sevilmemek.. Bizde aşklar hep tek taraflı işliyor. Kavuşunca adı "Aşk" bile olmuyor.

Evlilik tekliflerinin klasik sahnesi, kırmızı mumlar ve güllerle süslü bir masa,
Bu masanın ne için hazırlandığını son dakikaya kadar anlamayan bir kız,
Yere çömelmiş bir Jön Türktür.
Bu modellerden bolca görmekteyiz. Bir de değişiklik olsun diye bilmem kaç fit yukarıda ya da suyun bilmem kaç metre altında ilan-ı aşk edenler var ki bence artık bunlar bile klasik modeller kategorisine aday.

Benim bu konuda iki favori sahnem var. Hani "bir gün bir deli de bana ilan-ı aşk etmek isterse böyle bir şey yapsın" dediğim sahneler bunlar. 

Sahnelerden biri herkesin bildiği şu sahne:


İkinci sahnem ise daha taze, fırından yeni çıkmış bir sahne:



Bu yazıyı yazmak için kaç gündür fırsat kolluyordum bir türlü müsait olamadım. Bugün sevgili Nabrut'un bu konuya benzer bir yazı yazdığını görünce ben de aşka geldim ve İlan-ı Aşk yazımı ilan ettim. Vatana millete hayırlı uğurlu olsun :))


Yorumlar

  1. Ahahahahahhaa ilk videoya bayi!dim ..... İzninle hayallerimin evlilik teklifi olarak not etmek istiyorum :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar