Sesim Kesik Klavyem Bozuk

En çok kullandığım iki şey: 
Sesim ve klavyem..
Şu sıralar ikisi de hurdaya ayrıldı.
Konuşmayı da yazmayı da cok severim. Eskiden günlük yazardım. Bir kaç cilt var, hala saklıyorum. Sonra Faceye yazar oldum,  Twitter filan... Baktım 140 karakter derdimi anlatmaya yetmiyor blog kullanıcısı oldum. Ama geçenlerde klavyem iflas bayrağını açtı. Şu an yazdıklarımı t9 modunda yazdığım biline. Hata edersem affola.
Klavyemin bozulması yetmiyormuş gibi Kuran ezberi yapacağım diye ses tellerimi de bozdum. RTE'nin Son mitingini yaparken çıkardığı ses benzeri bir ses çıkarıyorum. Hatta daha da fena :-)
Bu yüzden tamamen hayattan koptum. Bitkisel hayatta gibiyim. Bu sessizlik bana hiç yaramadı. Facede gönderileri yalnızca beğenebilmek ne demek anlayamazsınız. Oysa neler neler yazmak istiyorum.
Aslında başka bir mevzu vardı. Onu anlatacaktım ama telefonun tuşları ile anlatılmayacak kadar uzun ve ciddi bir konu. Bu yüzden bugünlük bununla idare edin :-)

Yorumlar

Popüler Yayınlar