Yanlışlıkla Arabistan'a Atanmak

Bundan bir 30 gün öncesine kadar Fatih'te bir okula atandığımı zannediyordum. Yanlışlıkla Arabistan'a atandığımı anlamak fazla vaktimi almadı. 

Otobüste bana yer veren arkadaş "tafaddal" diyorsa, restoranda "Asir" demeden meyve suyu içemiyorsam, bir Araplâ muhatap olmadan günü bitiremiyorsam burası İstanbul olamaz. 

Arap baharatları, sokak Parfümü görevi görüyorsa, sırf ferace giyiyorum diye "Türk yoksa Arap?" sorusuna muhatap oluyorsam burası İstanbul olamaz. 

Sınıfımda mümina, tàlà isimli öğrencilerim varsa, tabelaları arap harfleri süslüyorsa, adım başı "Arapça bilen eleman" aranıyorsa burası İstanbul olamaz.

Evet, evet ben kesin yanlışlıkla Arabistan'a atandım.
Bunun başka nasıl bir açıklaması olabilir ki?

Yorumlar

  1. :) arap baharı araplardan "aldığını" bize getirmiş galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rüzgar ters yönde ve kuvvetli estiyse demek ki :-)

      Sil
  2. bizim arap baharı bir an önce' yaza 'döner inşaallah:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar