Bu Nasıl Bir Şiirsizlik?

Pardon yalnızlıkla sevmişim.
Bu nasıl bir şiirsizlik?
Aşk kapını ben geldim.
Bu sözleri yazanlar da insan biz de insanız he mi?
Valla güzel edebiyat parçalayan insan evlatları var cihanda..
Biz yazıyoruz sanıyoruz onlar yazıyorlar.
"Şerefsizim benim aklıma gelmişti" bu deyip Deli Emin'e bağladığımız da oluyor, "benim neden böyle şeyler aklıma gelmiyor" deyi ağladığımız da oluyor. Hani bazen de "anlatılmaz yaşanır" dersin ya işte onu anlatma kabiliyetindeki eksikliği örtmek için söylersin aslında.. Çünkü herifçi oğlu öyle bir anlatıyor ki senin anlatamadıklarını, tekrar tekrar yaşıyorsun sanki aynı anı..
Şimdi Safahat okuyup da " ben kurtuluş savaşını yaşamadım bilmem o yılları" diyebilir misin? Bence dememelisin..
Sakarya Şiirini dinlerken ezilenlerin sessiz çığlığını duymuyorsan mesela ayıp edersin.
Adamlar yazmış arkadaş. Edebiyatın hasını yapmış. Şimdi de yazıyorlar tabi. Şimdi de yalnızlıkla sevmekten bahsediyorlar işte.. Aşk kapını diyorlar.
Milli mücadele, Serveti Fünûn, Fecri Ati dönemleri biteli çok oldu belki ama edebiyat yapılmaya devam ediyor yine d
e arada sırada..
Ben bu dönemin edebiyatına "Edebi Aşk" dönemi diyorum.
Mevzusu tekelleşmiş edebiyat dönemi..

Yorumlar

Popüler Yayınlar