Bir Müze Ne Kadar Eğlenceli Olabilir?

Uzun zamandır yazmıyorum..
Yazıyorum da başka mecralarda..
Yeni dönem hızlı başladı hızlı geçiyor..
İki hafta oldu hala kendime gelemedim.
Bugün nihayet sabah kargalar kahvaltı yapmadan uyanmayacağım diye düşünüyordum ki, çocukları "arkeoloji müzesine" götürme eylemi ile görevlendirildim.
Din Kültürü öğretmeni ve arkeoloji müzesi ne kadar doğru bir tercih az sonra göreceğiz :))
Müzede gördüğüm kral heykellerine "hocam bunlar put mu?" diye soran öğrenciye ne cevap vermeliydim sizce? 

Peki müstehcen Yunan heykellerini görünce "hocam bu eski Türkler de çok terbiyesizmiş" diyen öğrenciye gülmemeli miydim acaba :))

Mısırlı Mumya'nın başında öylece dikilmek yerine bir Fatiha mı okusaydık ne dersiniz?

Lahitlerin önünde ahirete iman dersi vermekle fazla abarttım galiba :))


Dedim size bir din kültürü öğretmenini arkeoloji müzesine gönderirseniz olacağı bu..
Yalnız benim favori eserim çivi yazısıyla yazılmış,"ilk aşk şiiriydi"..
Romantik adamların nesli tükendi derken abartmıyormuşum meğer.. Elinoğlu çiviyle adını taşlara yazsın bizimkisi whatsapp mesajını görüp cevap yazmasın.. Aşkın geldiği nokta işte bu :))

Velhasılı kelam bir arkeoloji müzesi ne kadar eğlenceli olabilir? demeyin sakın..
Kimle gittiğiniz çok önemli :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar