Serin Havalar Gelmezse Biz Ona Gideriz

Yine ne çok yorulduk. Gözler çift görmeye başladı, beyin error veriyor. Bir kapatıp açsak mı acaba? 


Genelde yeter'in üzerinde yorulduysam başımı rahat bir şekilde yastığa yaslayabiliyorum. Yorgunluk eşiğim tahmin edilenin çok üstünde tabi. Bir güne bir kaç hayat sığdırdığımı zikretmiştim daha evvelce. Sabah erken saatlerde alın terim alnımın sınırlarını çoktan aşmıştı bile. Eve döndüğümde doğal yollardan vucut toksinlerimi atmış olmanın rahatlığıyla bir damacana suyu diktim kafaya.. Survivor'da oyun kazanmış gibiydim. Dili damağı kurumuş ama yüzünde o saçma gülümseme. Okuduğum yazılı kağıtlarının sayısını sayamayınca tartmaya karar verdim. 20 kilograma yakın zannımca. Arada bir Eminönü yaptım. Bulaşıktan bahsetmiyorum o artık standart. Ve ev. Ardından yazılı kağıtlarıyla tam hız mücadele. Nihayet dedim, artık dinlenebilirim.

Uyku moduna geçmeden evvel, bir selam vereyim istedim. Gecenin uzun, uykularımızın derin, rûyalarımızın ise serin olması dileğindeyim. Zira havalar suyun kaynama derecesine yakın seyretmekte. Arka fonda Emre ALTUĞ "sıcak daha da sıcak olacak" demekte. 

Bu aciz kul Erzurum'a gidip kurtulacağı günü sayıyor. Berat kağıdımı almaya az kaldı. Darısı geride kalanların başına..

Ne demiş bir Şair:

Yaz geldi soğuğu yara yara
Semavi sakın düşmesin dara
Hele bir uçak Erzurum'a vara
Bayram o bayram ola..


Yorumlar

  1. Yalnız başına yaşa Nabrut ben sana bakarım gel deme sonra da bulaşıktı sıcaktı şikayet et hıh :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyur gel kapım her daim açık, öğretmen maaşları az olsa da bize yeter zannımca :))

      Sil
  2. Hadi senin Erzurum a gidip sıcaktan kurtulma şansın var.Ya biz napalım bu Bursa'nın sıcağını çekmekten başka çaremiz yok .Pişiyoruz. Yanıyoruz. Terliyoruz. Bunalıyoruz. Daha ben nasıl anlatayım ����

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar