Mahya'lı Selfie Modası

Hayatım boyunca termometrede gördüğüm en yüksek rakam 35'ti. Onun da başında eksi vardı. Gel gör ki bugün otobüste 41 sayısına şahit oldum. Ben şok ben iptal tabi..

Yüksek Lisans var dediler sabah sabah kıtaları aştım. Avrupa'dan Asya'ya geçtim. Ama hüsran ve artı kırk birle eve döndüm. Şimdi "Evinizde klima bile var daha ne istiyorsunuz?" diyen akrabama kendilerinin gereksiz bir alet olduğunu ima ettiğim gün adına özür diliyorum. Meğer bu, ne mübarek bir aletmiş de haberimiz yokmuş. 

Ben bu şehri bir sabah seherinde bir de akşam serinliğinde seviyorum. İncecikten bir rüzgar esiyor ya işte o zaman kendimi vatanımda hissediyorum. 

İftarları her gün başka bir caminin yanında yapıyorum. Sultan Ahmet'te Nihat Hatipoğlu'nu, Eyüp Sultan'da Serdar Tuncer'i, Yeni Cami'de Mustafa Karataş'ı, Süleymaniye'de de kafamı dinliyorum. Her caminin yanında bir "mahya selfiesi" çekiyorum.

Maher Zain'de benden görmüş olacak ki o da bir "Mahya Selfie'si" çekmiş Face'ne koymuş. Kültür öğelerini direk almayıp kendi kültürünle harmanlayınca ne deniyordu? İşte ondan şey ettik biz.. İyi de oldu ama. Baksana :))



Zaman böyle geçip gidiyor. Allah izin verirse bu perşembe serin diyarlara göç ediyorum. Geride kalanları 41'leri ile başbaşa bırakıyorum. Bekle beni Erzurum ben geliyorum.

Gıdiginle Gudiginle bekle..



Yorumlar

Popüler Yayınlar