O'nun Hocası Olmak

Siyer Hocası olmanın güzel tarafları..

Nihat Hatipoğlu kadar olmasam da iyi bir siyer anlatıcısıyımdır. (mütevazilik akıyor her satırımda) Hatta geçen sene "Hz. Muhammed'in Hocası" diye namsalmıştım okulumda. Dersin Adı Hz. Muhammed'in Hayatı,  yeni nesil de 140 karakterle konuşma hastası olunca böyle bir hata ortaya çıkıyor esasında. Yoksa ben kim,  O'nun hocası olmak kim..

Ne yazık ki bu sene o dersleri ben anlatmıyorum. Sabah bir öğrencim, "hocam kitabınız burada siz yoksunuz" dedi. Sabah sabah yine beni benden etti. Kitabım :-) kitap yazmışım da haberim yok..

O'nun hayatının anlatıldığı bir kitapla hatırlanmak, onun ismi ile yanyana anılmak bile farklı bir duyguya büründürüyor insanı.

Şimdi daha iyi anlıyorum, Nihat Hatipoğlu gibi hocaların neden bu kadar sevildiğini. Marifet onlarda değil bende de bu işi yapanlarda da.. O'nun hayatı o kadar muhteşem o kadar büyüleyici o kadar etkili, o kadar güzel ve o kadar özel ki.. Onu anlatanlar da öyleymis zannettiriyor. Ona olan sevgi taşıp O'nu anlatanlara da geçiyor.

Böyle hatırlanıyor olmak bile bana yetiyor. Duyunca gülümsetiyor..

Salat ve selam ile..

Yorumlar

Popüler Yayınlar