Recep İvedik, Arka Sokaklar, Aleyna Tilki

Recep İvedik rekor kırmış. Bir ayda bilmem kaç milyon kişi izlemiş.. Caner Berke ile evlenmiş, Arka sokaklar dört yüzüncü bölümünü kutlamış, Aleyna Tilki olmuş, Kerimcan ona gülmüş.. Su ne olmuş, inek içmiş, inek ne olmuş, dağa kaçmış, dağ ne olmuş, yanıp bitip kül olmuş.

Sanki başka bir alemdeyim. Etrafımda dönen muhabbetleri anlarsam Arap kızı, anlamazsam olayın Fransızı olmaktan kendimi kurtaramıyorum. Bir bölümünü dahi izlemediğim bir dizi, nasıl on senedir devam ederken, çok beğendiğim diziler ilk haftasında ekranlara veda eder, anlamlandıramıyorum. 

Dinlediğim şarkıları bilen, okuduğum kitapları seven, güldüğüm şeylere gülen, gezdiğim yerlere gelen yok. Başkalaşım yaşıyorum. Bir ben var biliyorum. Bende. Benden ötelerde. Sorun derinlerde bir yerde. Hissediyorum. Genel izleyici kitlesine, ne yapsam giremiyorum. Tedavi olmam şart. Ama, derdimi seviyorum. 

Bu konuda yaptığım bir yorumun altına çok güzel geri dönüşler aldım. Postun çıkış noktası olan cevaplarda, "Ne olur Arka Sokaklara başla artık, dizinin sonunu görmek istiyorum" yazan da var, Evlilik programlarına abone yapan da.. 

Şimdi düşünüyorum, insanlık için böyle bir fedakarlık yapmalı mıyım? 


Yorumlar

  1. Yorumunu gördüm çook güldüüm cevaplara da ayrı güldüüm:)) kesinlikle yap o fedakarlığı arkandayııız:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu belki benim için küçük ama insanlık için büyük bir adım olacağa benziyor. Denemeye değer :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar