Kullanıcı Yorumları Olmasaydı...


Bu bir kullanıcı yorumu yazısıdır.

Alışveriş, günümüzün yemek yemek ve uyumaktan sonra en çok yapılan aktivitesi oldu. Hemen hemen her gün bir şeyler alıyoruz. İhtiyaçlarımız hiç bitmiyor. Arz talep döngüsü doğrultusunda alınanların sayısı arttıkça satılanların da çeşidi artmaya başladı. Her hangi bir ürünün yüzden fazla seçenek ile sunulması kafalarımızı iyice karıştırdı. Acaba hangisi daha faydalı, daha ucuz, daha iyi, daha daha daha.. Sırf bu nedenle "karşılaştırma" sitelerinden "en uygun" sitelerine kadar bir çok site oluşturuldu. Yine bu karışıklığı önlemek için bir çok sitede "filtreleme" butonu mevcut. Ama işimiz hala çok zor. Tüm bu uygulamaları kullansak bile alacağımız şey hakkında daha fazla bilgiye sahip olmak isteğimizi tatmin edemiyoruz. Tam da bu evrede "kullanıcı yorumları" ve "şikayet" sayfaları imdadımıza yetişiyor. Onlar olmasa ne yapardık bilmiyorum.

Evet artık eskisi gibi "yetinmeyi bilen" değil hep "daha iyisine ulaşmak isteyen" bir nesil olduk. Ben de bu neslin bir üyesi olarak alışveriş yapmadan evvel yukarıda bahsettiğim bir çok uygulamayı ve siteyi ziyaret ediyorum. Bu anlamda "bilinçli tüketici" dedikleri kategoriye girdiğimi düşünüyorum. Eğer siz de benim gibi ince eleyip sık dokuduktan sonra karar verenlerden iseniz, yaklaşınız. Zira bundan sonra aldığım ve kullandığım ürünler hakkında "kullanıcı yorumu" başlıklı yazılar yazmaya karar verdim. İlk yazımı "Ben yandım siz yanmayın, aman ha sakın kanmayın" mesajı ile başlatmayı düşünüyorum. Ardından "like, like, like" lı yazılarla buluşuruz inşallah. Şimdilik Eyvallah..

Yorumlar

Popüler Yayınlar