Yks Sınavı

Bugün Yks sınavında sorumluydum. ÖSYM'nin sınavları fazla hassas olduğundan pek görev almak istemem ama malum ekonomik nedenler, bu kez "başvurayım" dedim. Akşamdan dersime çalıştım. Zira salon başkanıydım ve sorumluluğum büyüktü. 

Sınavı sorunsuz atlattım. Yalnızca barkod çıkarıp yapıştırma aşamasında zorlandım biraz. Pek tırnak uzatmam. Böyle günlerde lazım oluyormuş meğer. Allah'tan sınav salonunda tecrübeli bir öğrencimiz vardı. Yılmadan usanmadan sınava giriyormuş, barkod çıkarma hususunda usta olmuş, ince teknik ayrıntılarla bizi destekledi sağ olsun. :) 

Sınav görevlerinde eski muhasebelerimi yaparım. Yüzlerce sınav atlattım. Hepsi bir diğerinden daha maceralı sınavlar. Bizim için soruları doğru cevaplama, süreyi iyi kullanma dışında başörtülü sınava girebilme diye büyük bir mesele vardı. O mesele diğer meselelerin stresine girmemizi mümkün kılmıyordu. Çünkü kendisi başlı başına yeterli bir stres sebebiydi.

Bugün sınav poşetini başımdaki toplu iğne ile açınca ironik bir gülümseme oluştu dudaklarımda. Hayat ve gariplikleri devam etmekte..

Pandemi döneminde kimse okula gidemezken her gün okulda olmam da ayrı bir ironi mesela. Evvel zamanda herkes okula giderken ben gidemiyordum zira..

Böyle onlarca hikaye biriktirdim son bir kaç yılda. Bir gün elinden alınanlar başka bir zamanda mutlaka geri veriliyor insana.

Sabır sabır sabır..

Yorumlar

Popüler Yayınlar