İstanbul'a Veda

"Gidiyorum bütün aşklar yüreğimde.."

İstanbul ve ben..
Necip Fazıl'ın "ruhumu eritip kalıpta dondurmuşlar, onu İstanbul diye toprağa kondurmuşlar" sözlerini benim için kaleme aldığını düşünürüm hep. Öyle bir sevgi ki bu anlatılmaz.
Ona özlem duyduğum yıllar,  kavuştuğum yıllar ve onsuzluğa asla alışamayacağım yıllar.. Hayat serüvenim bu üç bölümden oluşuyor. 
Şimdi gitmek zorundayım, İstanbul'umu bırakmak zorundayım. 20 milyonun sığdığı şu şehre sığamamış olmanın acısını derinden duyuyorum. 

Veda etmeye Eyüp Sultan'dan başladım. Zira ilk kez orada aşık olmuştum bu şehre. Ve son kez gittim yanına. Gözlerim yaşlı. "Yeniden buluşalım" dedim, bu böyle kalmamalı..
Onca sene şu şehirde "gitme kal" diyecek birini aradım da bir türlü bulamadım. Tam dönecekken geldi yanıma "gitmesen olmaz mı" dedi. "Bunca zamandır neredeydin" diyemedim. "Artık çok geç.."

Bilmiyorum geri döner miyim? Bilmiyorum beni neler bekliyor.
Hiç bir şey bilmiyorum.
Üzgünüm çok üzgün..

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar