Bir Modern Zaman Mektubu

Bir Modern Zaman Mektubu..

Nasılsın diye sormuşsun;


Yeni okuluma ve eski hayatıma alışmaya çalışıyorum.


Artık İstanbul'u düşününce gözlerim dolu dolu olmuyor. İçimde bir sızı ilk gün ki gibi sızım sızım sızlasa da..


Memleket soğuk, güneş erken batıyor. İş, aş derken bir bakmışsın akşam olmuş. Düşünmeye pek fırsat kalmıyor. 


Geceler gereksiz uzun. Bir şeyler izlemeyi bırakalı uzun zaman oldu. Instagram'a store atmak bu ciddi hayatımın en ciddiyetsiz eylemleri arasında. 


Ehliyet almaya çalışıyorum. Hocam pek umutlu konuşmuyor. "Parklarda iyisin ama Park'a kadar elenmezsen iyi" diyor :) Üzülmüyorum. 


Otomobil meselesine gelecek olursak.. Malum ekonomik krize beş var. Her şey her gün biraz daha pahalılaşıyor. Şimdiye kadar istemediğim için almadığım şeyi şimdi istesem de alamıyorum.


Neyse işte arada dünya meseleleri ile dertleniyorum. Hastalanıyor, iyileşiyorum.



Şu ehliyeti alayım ardından bağlama çalmak niyetindeyim.


Hafta sonları civar şehirlere yolculuklar yapıyorum. Bayburt, Trabzon, Mardin, Van, Artvin son bir iki ayda gezdiklerim.


Aşısız olduğumdan uçak yolculuğu yapamıyorum. İsyanlardayım. 


Yasaksız, zamsız ve cezasız bir ülke hayalindeyim. 


Mesele bundan ibaret. 


Selamet..





Yorumlar

Popüler Yayınlar