Seçimler'im Hakkında

Son bir kaç seçimdir oy kullanmıyorum. Zira benim oyumu hak edecek bir lider yok :))

Şaka bir yana çoğunluk içerisinde benim bir oyumun hiç bir ehemmiyetinin olmadığının çok farkındayım ve fakat bununla birlikte farkında olduğum bir başka mesele var ki, benim düşüncelerimi temsil etmeyen ve yaptığı icraatlerini doğru bulmadığım birilerine oyumu vermenin de büyük bir vebal olduğunu kabul ediyor olmam.

Yaptığım her şeyden - zerre miktarı dahi olsa- bir sorgu ve suale çekileceksem bu sualin nereye neden oy verdiğimle de alakalı olacağı düşüncesindeyim. Daha evvel verdiğim oyların hep bir sebebi vardı ve hiç bir oyum da boşa gitmedi. Bunu görmüş olmak içimi rahatlatırken daha iyisini yapabileceklerini düşündüğüm halde yapmıyor olmaları da saygımı azalttı.

Bugün geldiğimiz noktada siyaset liderlerine güvenini kaybetmiş, ümidi tükenmiş biriyim. Beklentim gerçek anlamda idealist, dürüst ve korkusuz bir lider. İnsanların ne dini ne milli ne de manevi duygularını sömürmeyen, hakikati korkmadan söyleyen, adaleti temel ilke benimseyen. Hiç kimseye ayrımcılık yapmayan, herkesin derdini kendi derdi bilen fedakar, vefakar ve özellikle dünya malına asla tamahı olmayan, makam mevki meraklısı olmayan tam bir dava adamı..

Ne yazık ki görünen manzarada bu isteğim tam bir ütopya. Ortada "hepiniz bir, ben tek" diyen bir lider var. Ve altı kişi toplanıp tek adamı yenip yenemeyeceği şüpheli bir muhalefet.. Oldu da bu altılı muhalefet seçimi kazandı. Bu gerçek anlamda bir başarı sayılır mı? Bir kere "bire karşı altıyız" diyerek yenilgiyi kabul etmiyorlar mı? Hani bizde kavgaya gidince karşı taraf "erkekseniz tek tek gelin" der ya. Mesele tam da bu mesele. 

Tek başına alt edemeyecekseniz dükkanı kapatın gidin. Bunca olup bitene rağmen üstelik. Adaletin olmadığı sefaletin ise gittikçe büyüdüğü bir memlekette hala kazanan bir lider varsa kusura bakmayın da gidin elini öpün kenara çekilin.

Kim kazanır bilmiyorum ama Türkiye, kim kazanırsa kazansın kaybedecek gibi. Bu durum beni çok üzüyor. 

Yeni bir kan aranıyor. Bunlardan başka bunlara karşı.

Selametle.

Yorumlar

Popüler Yayınlar